Wat vind jij belangrijk in je werk? Komen jouw ambities en die van Luba overeen? Vul de online test in en ontdek hoe goed jij bij Luba past. En andersom natuurlijk.
Als backoffice medewerker bij Luba ben je eindverantwoordelijk voor twee belangrijke zaken: zorgen dat flexwerkers op tijd betaald krijgen en je zorgt voor de juiste contracten. Zodra een kandidaat bij een klant van Luba start, regel jij de bijbehorende administratie. Je levert de juiste contracten, regelt de verloningen en houdt contracten altijd up-to-date met de huidige wet- en regelgeving. Wijziging in een cao? Jij voert het meteen overal door. Je verwerkt de urendeclaraties van kandidaten en zorgt dat ze op tijd worden uitbetaald. Gaat het ergens niet goed, dan neem jij contact op met opdrachtgever en flexwerker en los je het zo snel mogelijk op.
Ook sta je klaar voor collega’s, klanten en kandidaten als ze vragen hebben. Bijvoorbeeld over een contract, salaris, declaratie of bepaalde wetgeving. Is een flexwerker ziek en kan hij of zij niet werken? Dan zorg je ook hier voor de juiste administratie.
Je heel nauwkeurig werkt. Jouw werk als backoffice medewerker draait om jouw precisie. Een foutje door snelheid of slordigheid kan grote gevolgen hebben voor je klant of flexwerker. Daarom werk je precies en check je contracten of declaraties altijd nog een keer. Je kijkt dan ook altijd of je zaken of bepaalde stappen in het proces kunt verbeteren, zodat het een volgende keer nog beter loopt.
Een goede backoffice medewerker is op de hoogte van alle nodige wet- en regelgeving en kan dit (snel) toepassen. Bijvoorbeeld in een contract of een advies voor je collega. Je begint met de basis en ontwikkelt je tot een specialist. Omdat je steeds meer leert, krijg je ook beter inzicht in de processen. Dat geeft je de mogelijkheid om mee te denken over het optimaliseren ervan. Ook leer je beter overzicht houden en sneller schakelen tussen de verschillende afdelingen bij Luba.
Samen met een paar andere collega’s vorm jij het backoffice team van Luba. Dit team staat klaar voor alle Luba-vestigingen. Intercedenten of vestigingsmanagers vanuit het hele land bellen of mailen de backoffice als ze advies nodig hebben. Je werkt ook samen met Organisatie & Kwaliteit, IT en Salarisadministratie. Ook heb je als backoffice medewerker contact met opdrachtgevers en flexwerkers over uren, contracten of verzuim.
Zo kan jouw dag eruitzien:
Bij Luba heb je als backoffice medewerker een verantwoordelijke rol. Je zorgt dat contracten kloppen, flexkrachten op tijd uitbetaald krijgen en administratief alles klopt. Belangrijk werk, dat om een groot verantwoordelijkheidsgevoel vraagt. Bij Luba krijg je de ruimte om die verantwoordelijkheid ook te pakken. En verder te gaan dan je eigen taken, als jij ziet dat er iets beter kan.
Werk je als backoffice medewerker bij Luba? Dan mag je jezelf een specialist noemen. En binnen jouw specialisme kun je je altijd blijven ontwikkelen. Vaak heb je al ervaring als intercedent en de nodige kennis over uitzenden. Jouw doel is om die kennis steeds meer uit te breiden en te groeien naar de grootste backoffice specialist van Luba.
Dat doe je door bijvoorbeeld je ontwikkeling te bespreken met je manager. Of door een masterclass of opleiding te volgen. Zo word jij steeds beter in je werk en kan je doorgroeien naar ervaren en senior backoffice medewerker. Ook zou je de overstap kunnen maken naar een andere functie op ons hoofdkantoor.
Als backoffice medewerker heb je een grote verantwoordelijkheid. Als jij jouw werk goed doet, krijgt iedereen die via Luba werkt netjes en op tijd uitbetaald. En daar maak je een heleboel mensen blij mee. Wil je meer weten over werken als backoffice medewerker? Hoe het is om bij Luba te werken? Neem contact op met onze recruiter Femke. Zij vertelt het je graag.
Ben jij een hbo-student en wil jij een stageplek waar je werkervaring op doet, volledig meedraait in het team en veel kan leren? Kom stage lopen op ons hoofdkantoor!
Onze recruiters Femke en Loïs staan voor je klaar. Zij kunnen je alles vertellen over de verschillende functies bij ons. Voor starters én professionals.